torsdag 7 mars 2013

Tacos

Varit sugen på Tacos riktigt länge nu. Kände att inte ens tacopaj eller tacogratäng kunde stilla mitt sug. Men Tacos är en rätt som man inte äter själv. Jag kan i alla fall inte det. Så jag fick ihop fyra vänner ikväll som kunde äta det med mig.

För intresserade kommer här en beskrivning hur jag äter min taco:
Köttfärs, grönsaker, guacamole, ost, salsa och gräddfil blandar jag ihop ovanpå ett tortillabröd. Viker ihop och äter. Har aldrig lärt mig att äta fingermat snyggt så måste ha servett nära hela tiden och torka det som slafsas utanför. Hamburgare är dock värre, den ramlar bokstavligen ihop innan jag fått i mig hela.

Det är även gott att lägga tacochips på en tallrik, på med ost och färs, därefter micra och avsluta med lite såser. Precis som de gör på studentnationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar